Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Καδράκια αλα ΙΚΕΑ

Δεν ξέρω εάν το παθαινετε και εσείς αλλά εγώ πάντα τέτοια εποχή περιμένω πως και πως τον κατάλογο του ΙΚΕΑ. Τις περισσότερες φορές δεν παίρνω τίποτα από όσα διαφημίζει παρόλαυτα πέρνω πολλές ιδέες. Παίρνοντας τον στα χέρια μου πρέπει να τον χάζευγα για μια εβδομάδα (και ακόμα συνεχίζω χιχι) και να τον γέμιζα όλο post it. Ανάμεσα σε όλα πρότεινε μια οικονομική λύση για να στολίσετε τραπέζια και έπιπλα : να ντύσετε με υφάσμτα γυμνά κάδρα. ΤΙΙΙΙΙΙΝΝΝΝΝΝ μου χτύπησαν καμπανίτσες! Σιγά μην μου γλίτωνε! Το τζάκι μου έπρεπε να γίνει στυλάτο και ελπίζω σιγά σιγά και όλο μας το σπίτι. Που βρήκα υλικά? Στα μαγαζιά με 1 € να κοιτάτε τα αντικείμενα με διαφορετικό μάτι, σε κάτι που δεν είναι ωραίο μπορούν να γίνουν απίστευτες μεταποιήσεις και ακόμα και αν δεν πετύχουν τελικά θα έχετε χαλάσει 1 €... ε και ας ειμαστε και ειλικρινείς και λίγο τα νεύρα σας (δεν πειράζει μελλοντικά κάτι θα πετύχετε). Θυμόμουν λοιπόν σε ένα τέτοιο κατάστημα ότι υπήρχαν κορνίζες. Σε διάφορα μεγέθη, ιδανικά σας λέω! Τις βλέπετε στην τελευταία φώτο πως έγιναν όταν διέλυσα την πλάτη τους. Το κόκκινο ήταν κάδρο όπου έπρεπε να βγάλω ένα τόνο πρόκες από αυτό και να διαλύσω μια εικόνα μιας καρδιάς χαμογελαστής πλαισιωμένη απο συννεφάκια (σας το είπα να τα κοιτάτε με άλλο μάτι και ας είναι κιτς). Είχα ήδη τα υφάσματα τα οποία τα έκοψα σε λωρίδες και τα κόλλησα με το πιστόλι σιλικόνης (συμβουλή ακόμα και αν δεν ασχολείστε με την χειροτεχνία αγόραστε οπωσδήποτε ένα). Αφού τα τελείωσα ταίριαξαν υπέροχα στο γκρι τζάκι μας. Πολύ ρομαντικά και πρωτότυπα. Χρόνος που θα χρειαστείτε περίπου 50 λεπτά ε και κόστος περίπου 5 €. Τολμήστε σε ακόμα μεγαλύτερα κάδρα.

4 σχόλια:

  1. Όμορφη αλλαγή....ο κατ'αλογος ΙΚΕΑ πάντα δείνει καλές ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαζί σου. Δεν είσαι η μόνη που περιμένει πώς και πώς τον κατάλογο του ΙΚΕΑ τέτοια εποχή. Νυχτερινό ανάγνωσμα γίνεται, και ψιλοκουρέλι από τις τόσες φορές που τον ξεφυλλίζω. Αυτή η ιδέα που τυλίγεις τα καδράκια (αλλά και τα πόδια από τα τραπέζια, και τα ράφια που έχει τυλιγμένα σε κάποιες σελίδες με τα υφάσματα) είναι πολύ όμορφη, έχεις δίκιο.
    Καλό φθινόπωρο (πού είναι, άραγε;)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που είστε άτομα το ίδιο πορωμένα με εμένα. Λάτρεψα το τραπέζι ντυμένο με πλαστικό ύφασμα. Και έχω ένα μικρό τραπεζάκι που βάζω την ραπτομηχανή και πόσο το λιγουρεύομαι να το αλλάξω! Οσο για το φθινόπωρο στην νοσταλγία του μου φαίνεται θα μείνουμε αφού και το σκ πα΄λι καλοκαίρι σχεδόν θα είναι. Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά μανίτσα μου πάλι δημιούργησες!! Να σου πώ θα μου πάρεις κι εμένα καδράκια απο αυτό το μαγαζίιιι.. επίσης θέλω τόσο πολύ να έρθω σπιτάκι σας να το δώ..είμαι σίγουρη οτι θα είναι γεμάτο έμπνευση! σβουριχτά φιλιά
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή

followers "friends"

Ε ας μιλήσω για μένα...

Η φωτογραφία μου
Imagine having a suspicion that you are good at something but never dare to try this something. The reason for the 'reality' of my suspicion was a leather-crystal necklase that i made and i gifted it to my sister. The search and agony for me to find the materials, then to make it and even sew it was enough to spur me on to see what more I can do with my imagination. My imagination needed a little push and help. This is why I followed painting classes, hand-crafted jewelry, applied arts and sewing lessons. Yet I still want to know more. I love to give my personal little touch to everything that surrounds me and enjoy sharing my ideas. Is there anything better? The yaer 2014 founds me in a new country: to England. Different images, different inspirations, let' see what i ll come up. See you around.