Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Σάββατο και καμία όρεξη για φωτογραφίες! Αλλά για ηρεμία ... ου φούλ! Εδώ και 3 μέρες έχω λάβει πρόσκληση από 3 blogers να συμμετέχω σε ένα παιχνίδι. Που κόλλαγα και δεν το έπαιζα... ?? Από ότι κατάλαβα πρέπει να το ανταποδώσεις σε άλλους 10 blogers που δεν έχουν πάρει μέρος. και εκεί κόλλησα!!! μα που που θα βρώ άλλους 10? και όμως απίστευτο ε? άλλo κομμάτι που με κόλλαγε είναι ότι όλες κάνατε Links στους 10 που καλούσατε. sos όποιος μπορεί να μου το εξηγήσει γιατί δεν ξέρω να το κάνω, Please !!! έχοντας κατεβάσει μούτρα που εγώ δεν μπορώ να το παίξω είπα λοιπόν να το κάνω με τον δικό μου τρόπο (συγγνώμη αν χαλάω τους κανόνες και εύχομαι να μην το κάνει κανένας άλλος). Διάβαζοντας λοιπόν τις λίστες των κοριτσιών που με κάλεσαν είδα ότι όλες μοιάζουν, όλες αγαπούν την οικογένεια τους, τις κατασκευές τους και τους αναγνώστες τους. Για να δώ λοιπόν εγώ τι αγαπάω...
1)Τους απογευματινούς καφέδες (δεν θα χειμωνιάσει, τότε θα είναι ακόμη πιο ωραίοι)
2) Την κοριτσοπαρέα (φίλες μου, μου λείπετε)
3) Οι εκπλήξεις και το σκάρωμα τους που κάνω στον καλό μου
4) Τα δώρα που κάνω σε όσους αγαπώ, ειδικότερα στην αδερφή μου (απλά ο παραπάνω ξεχωρίζει τόσο ώστε να καταλαμβάνει δικιά του θέση στην λίστα και λογικό ε?)
5)Η μαγειρική-ζαχαροπλαστική όταν έχω όρεξη φυσικά!!
6) Οι κατασκευές μου (σώπα βρε κοπελιά αλήθεια??)
7) Την οικογένεια μου και τις 3 ξαδέρφες μου (πιο μικρές ηλικιακά, την μεγάλη που πέρασε Αθήνα και θα είναι πλέον κοντά μας, μεγαλώνει η κοριτσοπαρέα!)
8)Τις εκδρομές (εξωτερικό και βουνό). Χαίρομαι που όσο δύσκολα και είναι τα πράματα κάθε χρόνο κάνω ένα ταξίδι στο εξωτερικό
9) Τα χρώματα και τα μοτίβα! Γιατί πλέον κάποιο θεωρούν ότι όσο μεγαλώνουμε δεν μπορούμε να βάλουμε μια λιλά ζακέτα με πον πον? αφού μας φτιάχνουν την διάθεση... ωχού!
10)Την καινούργια ακόμη λίγη βέβαια δυναμικότητα μου.
Εχω και άλλα να πώ αλλά μάλλον λόγο καιρού μου έρχονται και τα πιο τρελά. Ελπίζω να παίξουν και άλλοι γιατί πολλοί μου άρεσε που διάβαζα λίστες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

followers "friends"

Ε ας μιλήσω για μένα...

Η φωτογραφία μου
Imagine having a suspicion that you are good at something but never dare to try this something. The reason for the 'reality' of my suspicion was a leather-crystal necklase that i made and i gifted it to my sister. The search and agony for me to find the materials, then to make it and even sew it was enough to spur me on to see what more I can do with my imagination. My imagination needed a little push and help. This is why I followed painting classes, hand-crafted jewelry, applied arts and sewing lessons. Yet I still want to know more. I love to give my personal little touch to everything that surrounds me and enjoy sharing my ideas. Is there anything better? The yaer 2014 founds me in a new country: to England. Different images, different inspirations, let' see what i ll come up. See you around.