Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010



Χρόνια Πολλά! Επιτέλους ένα σκ όπου πραγματικά διασκέδασα. Παρασκευή και έτρεχα να προλάβω τα τελευταία δώρα. Φανατικά για καλά δώρα επισκέπτομαι το Empoli outlet. Φυσικά έκανα και την δική μου αγορά, ζώνη pinko από 240 € μόνο 10 €! τα αφήνεις αυτά? ε όχι βέβαια! Το σάββατο πέρα από φαί με φίλους, μια ξεφαντωτική διασκέδαση στο GAZZ. Αν και δεν είμαι φαν των ΟΝΙΡΑΜΑ, πέρασα πολύ ωραία γιατί σε συνδυασμό με τον Μύρωνα Στρατή μας ξεσήκωσαν με ροκ, ποπ, 80ς ελληνικά τραγούδια... Το μείον ο χώρος! Αγαπητοί ιδιοκτήτες τα τραπέζια σας είναι 4αρια όχι 10άρια! Τέλος χάρηκα που δεν είχα καρδιακά φτερουγίσματα από την τιμή. 130 € το μπουκαλί ενώ ακόμα θυμάμαι τα 200 € πριν 2 χρόνια σε "μεγάλη πίστα". Την κυριακή πρωτοτύπησα με το ίδρυμα Ευγενίδιο και την ψηφιακή παράσταση το "Αστρο των Χριστουγέννων"! Μπράβο μας τεχνολογία ένα τσάκ από το να πιάσω τα αστέρια! Τέλος ένα απολαυστικός καφές και γλυκό στο πολυφωτισμένο αλλά και ήρεμο Kitchen bar. Μήπως τώρα να αναφερθω και στην φώτο? Αλλό ένα από τα νέα κομμάτια που έχω κάνει και έχω ξεχωρίσει.Φαίνεται ότι μου αρέσουν τα μεγάλα αξεσουάρ? μπα!!! Μαλλί, δέρμα και δαντέλα για όσες θέλουν να φοράνε μόνο ένα αξεσουάρ!

3 σχόλια:

  1. Ωραία πέρασες δηλαδή! Μπράβο χρειάζεται κ η διασκέδαση, ειδικά μετά απο ένα φορτωμένο πρόγραμμα. Μ'αρέσει το νέο αξεσουάρ! Ειδικά το μαλλί! Φιλιά κ Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααα, Αγγελική μου, κι εγώ προτιμώ τα μεγάλα αξεσουάρ και αυτό είναι πράγματι εντυπωσιακό!!! Μπράβο σου! Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα και είχες τόσες πολλές και καλές ασχολίες!Εύχομαι την Πρωτοχρονιά να περάσεις ακόμα καλύτερα!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπραβο ειναι πολυ ομορφο!Μ'αρεσει πολυ πως εχεις συνδυασει τα χρωματα!Χρονια Πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

followers "friends"

Ε ας μιλήσω για μένα...

Η φωτογραφία μου
Imagine having a suspicion that you are good at something but never dare to try this something. The reason for the 'reality' of my suspicion was a leather-crystal necklase that i made and i gifted it to my sister. The search and agony for me to find the materials, then to make it and even sew it was enough to spur me on to see what more I can do with my imagination. My imagination needed a little push and help. This is why I followed painting classes, hand-crafted jewelry, applied arts and sewing lessons. Yet I still want to know more. I love to give my personal little touch to everything that surrounds me and enjoy sharing my ideas. Is there anything better? The yaer 2014 founds me in a new country: to England. Different images, different inspirations, let' see what i ll come up. See you around.