Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Vintage collection


Είναι γεγονός, αυτή η μανία με τα vintage με έχει πιάσει και εμένα! Και τελικά έχει την τρέλα του! Γιατί ξαφνικά παρατηρείς τα φορέματα της Αλιμπέρτη σε ταινίες, ζηλεύεις τις γόβες της Καρέζη... και πάνω εκεί που τα θαυμάζεις όλα αυτά η μαμά σου σε ενημερώνει ότι έχει μια τσαντούλα για σένα. Εγώ σας δείχνω 3! Το μικρό χρυσό πορτοφολάκι είναι δικό της, σαν χρώμα δεν με τρελαίνει αλλά μου φτιάχνει την διάθεση. Το κεντητό πορτοφόλι μου το είχε δώσει η θεία μου πέρυσι, δεν το είχα σε καμία εκτίμηση, απορώ πως δεν το πέταξα! Αλλά να που είναι στην μόδα (σημείωση: το ξαναθυμήθηκα όταν είδα την ανάρτηση της Maddie- http://www.wardroberecycle.com). Και η τσαντούλα που μου είχε λοιπόν ήταν η καφέ. Μια φίλη της από το Βέλγιο είχε φέρει αυτή και άλλη μια μαύρη (την έχει η αδερφούλα τώρα) για να τις δώσει σε φίλη τους χωρίς καμία από τις 2 να τις έχει σε ιδιάιτερη εκτίμηση. Οπα το Σοφάκι μόλις τις είδε με θυμήθηκε και είπε: "Νο! girls! Vintage...new fashion!". Σοκ! Τόσο από την φίλη της που τα girls (εγώ και η αδερφή μου) θα θέλουν αυτές τις παλιοτσάντες(και που να ξερες!), αλλο τόσο και από εμένα που η μαμά μου θυμόταν το vintage! Α και που πάνω στην λαχτάρα της είπε τα δικά της αγγλικά! Ετσι βρέθηκε στην ντουλαπίτσα μου αυτή η δερμάτινη 80ς τσάντα!

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Είναι πολύ όμορφα τα πραγματικά vintage, αυτά που κληρονομείς από γιαγιάδες και θειάδες! Το κεντητό πορτοφόλι σου είναι σούπερ και η καφέ τσάντα φαντάζομαι με το ανάλογο ντύσιμο, χωρίς υπερβολές γιατί είναι από μόνη της ξεχωριστή, θα είναι υπέροχη! Να τα χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτά είναι ακόμα πιο μοναδικά! Φοβάμαι να αγοράσω από μαγαζιά ή από διάφορα events. Καθαρά για λόγους υγιενής, όχι βέβαια ότι οι μεγάλες αλυσίδες ρούχων είναι πιο καλές. Παράλληλα θεωρώ και κοροιδία να δώσω 20 € για μια τσάντα όταν μπορώ να βρω κάπως ανάλογα όπως αυτές. Στην ελλάδα το vintage είναι υπερεκτιμημένο! Οσο αφορά την καφέ τσάντα θέλω να την δοκιμάσω με τις καινούργιες καφέ DIESEL γόβες (40 €! ζήτω το Empoli outlet! Κορίτσια ψάξτε τα stock για όταν θα θέλετε κάτι πιο καλό!). Σε ευχαριστώ Emmanuella.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα η μαμά μου, εκτός του ότι είναι πολύ νέα και δεν έχει πολύ παλιά πράγματα, τα πετάει όλα. Δεν σκέφτεται ότι ίσως αξιοποιηθούν αλλιώς από άλλους. Έχει πετάξει άπειρα ρούχα και αξεσουάρ στο παρελθόν και δεν την παρακολουθώ πλέον. Ωστόσο, η γιαγιά μου που είχε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα, λόγω ηλικιας, τα έχει πετάξει κι αυτή. Και το μόνο που σώθηκε ήταν μια πανέμορφη τσάντα, δεν σου περιγράφω! Ένα αριστούργημα και μου τη χάρισε. Αλλά αυτή δεν σώθηκε από μένα. Την έβαλα σε λεκάνη να την πλύνω και έγινε φύλλο και φτερό! Χάλια, για πέταμα. Οπότε, αν θέλω κάτι ''παλιό'', πρέπει να αγοράσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ,ΤΙ ΕΝΝΟΥΜΕ VINTAGE?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου sweet dreams. Με τον όρο vint-age, εννοούμε το παλιό, κλασσικό ακόμα και παλιομοδίτικο! Χωρίς να είναι απαραίτητα αξεσουάρ. τώρα το γιατί το αναφέρω... μάλλον φταίει το ότι έκανε μεγάλη εντύπωση στην μαμά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι τελεια τσαντααααααααααααα !!!

    παρατηρω τα posts σου ποσο ομορφα πραγματα εχεις φτιαξει !!!!!!! μπραβο σου !!!! τι δουλεια κανεις????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

followers "friends"

Ε ας μιλήσω για μένα...

Η φωτογραφία μου
Imagine having a suspicion that you are good at something but never dare to try this something. The reason for the 'reality' of my suspicion was a leather-crystal necklase that i made and i gifted it to my sister. The search and agony for me to find the materials, then to make it and even sew it was enough to spur me on to see what more I can do with my imagination. My imagination needed a little push and help. This is why I followed painting classes, hand-crafted jewelry, applied arts and sewing lessons. Yet I still want to know more. I love to give my personal little touch to everything that surrounds me and enjoy sharing my ideas. Is there anything better? The yaer 2014 founds me in a new country: to England. Different images, different inspirations, let' see what i ll come up. See you around.