Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Getting married!

Τρίτη βράδυ και η καλή μου φίλη με κουμπάρα την αδερφή μου παντρευόταν. Ηδη σας έδειξα σε προηγούμενη ανάρτηση το προσκλητήρια που σχεδιάσαμε. Οπως ήταν τα χρώματα του. δηλ. λιλά, ασημί και λευκό έτσι θέλαμε να ακολουθήσει o γενικός στολισμός της εκκλησίας. Βρέθηκαν τα υφάσματα, βρέθηκαν τα κουφέτα, τα φανάρια... πόσα πράματα! Ετσι παράλληλα με τις διακοπές μου φρόντιζα και για όλα όσα θα ομόρφαιναν την λειτουργία του ζευγαριού. Το σκηνικό απολύτως ήρεμο και ατμοσφαιρικό!
Αυτό που ήθελε κυρίως το ζευγάρι ήταν ο κόσμος να ευχαριστηθεί κουφέτα, πραγματικά τι καλύτερο από τα "Χατζηγιαννάκης"? Τενεκεδάκια βάφτηκαν λευκά, σπάτουλες βάφτηκαν λευκές-λιλά, φιόγκοι, καρτελάκια "Γεύση σοκολάτα για όσους τρελαίνονται για κλασσικές απολάυσεις", "Διάφορες γεύσεις για όσους τρελαίνονται για περιπέτειες", προσέλκυαν τον κόσμο να αυτοσερβιριστεί!


Γενική εικόνα!

Σε χάρτινο τελάρο τοποθετήθηκαν τα 250 χωνάκια, που ίσως ήταν και τα μοναδικά που με ταλαιπώρησαν τελικά! κολλά ξανακόλλα ουφ!

Στον όμορφο πάγκο με τα κουφέτα έστησα 3 μπουκάλες γεμισμένες με δροσερό λεμοντσέλο(λέιπει η μία! βρε παιδιά ποιος την πήρε prive?) διακοσμημένες με την τεχνική του decoupage καθώς και για διακοσμητικούς λόγους μια μικρή βάση κοπής με λεμόνια. Πίσω αριστερά υπήρχαν 2 μεγαλύτερα χωνάκια λευκά (με κορδέλες που κρέμονταν) για να μοιραστεί το ρύζι.

Επειδή ο εξωτερικός χώρος της εκκλησίας ήταν ήδη όμορφος δεν μπορούσα να κάνω υπερβολές, 4 φανάρια (σε θέση ημικύκλιου) με φιόγκους, περιτρυγυριμένα με γάζα αλλά και μεγάλα χάρτινα φωτιστικά (τα οποία και με παίδεψαν για να στερεωθούν) στα σκαλιά.


Διακόσμησα το αμάξι της νύφης με χαρτόνι. Από κοντά έμοιαζε με μικρό κουραμπιεδάκι! Διάλεξα χαρτί γιατί είναι πολύ πιο φουσκωτό από ύφασμα. Για έξτρα όγκο το φιόγκο τον γέμισα με παραπάνω χαρτί.


Συμπέρασμα: όλα τέλεια. Μπορεί να μην κατάλαβα καθόλου την λειτουργία γιατί έπρεπε να στήσω το ρομαντικό σκηνικό τους (ατού το trendy κοστούμι του γαμπρού, αχ τα σπόρτυ παπούτσια του πολύ τα ζηλέψαμε), να φύγω πριν το τέλος της λειτουργίας για να στήσω άλλο στο μαγαζί (από το οποίο φώτος δυστυχώς δεν έβγαλα), ευχαρίστως όμως θα το ξαναέκανα! Ερευνα, ψάξιμο, άγχος, τα ξέχασα μόλις μου είπε το ζευγάρι ότι όλα ήταν τέλεια και ακόμα καλύτερα από ότι περίμεναν! Παρόλαυτα σήμερα το κορμί μου τα θυμάται όλα, αχ κρεβατάκι μου!

11 σχόλια:

  1. Πολύ εξυπνη ιδέα αυτή με τα κουφέτα (μήπως να το κάνω κι εγώ στην βάφτιση του μικρού? ) μμμ μου αρέσει πολυ!!!! Και όλη η διακόσμησή σου είναι εξαιρετική. Να ζήσουν και να ευτυχίσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγεελική υπέροχα! Καλά, η ιδέα με τα κουφέτα και το λιμοντσέλο φοβερή! Που ήσουν 4 χρόνια πριν βρε! Γεια στα χέρια σου, κάθε χαρά στο ζευγάρι και στην αδερφούλα σου να'ναι πάντα άξια να κάνει τέτοιους γάμους κι εσύ να τους διακοσμείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σας κορίτσια! Μαρία εννοείται να το κάνεις, σε ενημερώνω μόνο ότι έχουν λίγο κόπο. Ευτυχώς επειδή είναι αγόρι μπορείς να βρεις στο jumbo έτοιμα θαλλασί τενεκεδάκια, ενώ εγώ όλα τα έβαψα! Νάντια μάλλον πριν 4 χρόνια παντρεύτηκες ε? Το έχω δει και σε άλλους γάμους, το μόνο λάθος ότι δεν είχαμε νερό. Απορία άραγε στον δικό μου θα μπορέσω να τα κάνω όλα αυτά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπεροχα, τελεια, απιθανα!!!Μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ζήσουν και να ευτυχίσουν οι νεόνυμφοι, και πάντα άξια η αδελφή σου.Καταπληκτική η διακόσμηση.Για την ταλαιπωρία με τα χωνάκια σε καταλαβαίνω, γιατί είχα φτιάξει ίδια, με ένα ασημένιο φιογκάκι από κορδόνι, στον γάμο της κόρης μου.Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι? και φιογκάκι? είμαι σίγουρη οτι θα ήταν ακόμα ποιο ωραίο. αφού ήταν για την κόρη τότε άξιζε το καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ μόλις επέστρεψα απο διακοπούλες και τι ρομαντική διάθεση μου έφτιαξες! Ζήλεψα να πώ την αλήθεια..δεν είμαι υπέρ του γάμου(τα ξέρεις ;) ) αλλά τι όμορφα πράγματα έκανες βρε κοριτσάκι μου! χίλια μπράβο! όλα τόσο όμορφα και ξεχωριστά. Μπράβο μπράβο!!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πωπω φανταστικα ολα!!! Μπραβο, γεια στα χερακια σου! Να σας ζησουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετική διακόσμηση!!! Μπράβο σου, μ' αρέσει που σκέφτεσαι πρωτότυπα! Το αυτοκίνητο όλα τα λεφτά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

followers "friends"

Ε ας μιλήσω για μένα...

Η φωτογραφία μου
Imagine having a suspicion that you are good at something but never dare to try this something. The reason for the 'reality' of my suspicion was a leather-crystal necklase that i made and i gifted it to my sister. The search and agony for me to find the materials, then to make it and even sew it was enough to spur me on to see what more I can do with my imagination. My imagination needed a little push and help. This is why I followed painting classes, hand-crafted jewelry, applied arts and sewing lessons. Yet I still want to know more. I love to give my personal little touch to everything that surrounds me and enjoy sharing my ideas. Is there anything better? The yaer 2014 founds me in a new country: to England. Different images, different inspirations, let' see what i ll come up. See you around.